Tillbaka till bloggen!

Hittade just lite skrivlust nånstans i ett hörn! Jag kommer på mig själv med att lägga upp fyrtioelva bilder på facebook och skriva långa haranger till statusuppdateringar..?? Kanske är dags att köra lite på bloggen ändå:) sen har jag fått bastning av min bror som bor utomlands att jag ska hålla honom uppdaterad via bloggen då det inte alltid är så lätt (eller billigt) att ringa. Så nu kör vi på ett tag till!
 
Här hemma snurrar ekorrhjulet runt som vanligt. Markus jobbar och han har sedan några veckor tillbaka även blivit berfordrad till regionschef. Såå roligt för honom och jag är superstolt! DOCK så ser vi knappt röken av honom här hemma :-( Men, allt har ju sin inkörsport och det lugnar förmodligen ner sig så småning om! Jag har också gått tillbaka till arbetskläderna lite smått. Igår var jag även ut till Marholmen och jobbade. Skitkul och skönt att ha något att varva nattjobbet med, bara att få "piffa till sig" lite för att gå till jobbet - hur lyxigt?! :)
 
Om bara några veckor börjar Bonnie på dagis och vi ska återgå till ett "normalt" liv efter ca 7 år av mammaledighet (i princip). Det ska bli skönt med lite VARDAG igen med jobb osv. Ibland har jag trott att jag ska växa fasst här hemma, alternativt förvandlas till en möbel... Lite less på att gå hemma kanske..? Ehh, lite ;)
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :